Informationer
laila@naturister.dk

NATURIST kurbad i Frederiksberg Svømmehal

Alder minimum 18 år :-)

Forkæl dig selv og din partner her i den mørke tid. Nyd en aften reserveret til afslapning i dejlige omgivelser, med mulighed for sauna, dampbad, massage, aromabade m.m. En aften med luksus for krop og sjæl og med tid til bare at være.

Oplev en svømmehal med dæmpet belysning og levende lys langs bassinkanten, slap af til musikkens blide toner i 31 grader varmt vand, mens du nyder et glas vin, noget snack eller frugt.

HUSK! Der kan kun opnås rabat til medlemmer af Danske Naturister. Derfor skal man være logget ind på selvbetjening eller oplyse medlemsnr og registreret e-mail for at kunne få rabatten.

Medlemspris: 225,00 kr.
Ikke medlemmer: 275,00 kr.

MASSAGE UDSOLGT, MASSAGE UDSOLGT, MASSAGE UDSOLGT, MASSAGE UDSOLGT

Det er mulighed for at købe sandwich og ½ times massage til kurbadet.

Hvis du vil være sikker på at få dette, skal sandwich/massage bestilles sammen med din kurbadsbillet.

Evt. refusion af billet m.v., pålægges et gebyr på 50,- pr. ordre

Der kan tilmeldes en ledsager på samme billet.

Billetterne bliver sendt pr. mail, altså ikke fysiske billetter længere

Tilmeldingsfrist: 04-03-2020 kl. 13.00  Problemer skriv til laila@naturister.dk