Brugerbetingelser

Kontaktperson:
Medlemsadministrationen
medlemmer@naturister.dk

På selvbetjeningssiderne kan der betales med:
Dankort
Visa/Dankort
Eurocard/Mastercard
Mobilepay

Betaling kan også ske ved at indbetale beløbet med brug af modtaget FI-kort linie i netbank.

Alle priser er angivet i DKK (danske kroner)

Sikkerhed:
Ved betaling med kort bliver dine kortoplysninger sendt til en SSL-baseret web-server. Al kommunikation mellem dig og serveren er krypteret. På denne måde er du sikret, at andre hverken har mulighed for at aflytte eller opsnappe de informationer, du indtaster i webshoppen.

Selvbetjeningssiderne opfylder alle de krav som PBS stiller til sikkerhed.
Forbehold: Der tages forbehold for tryk-/tastefejl samt for udsolgte varer.
*Bemærk: Ordrebekræftelsen er samtidigt din faktura, ønskes den på papir skal du selv stå for udprintningen.

Behandling af personlige oplysninger:
Dine personlige oplysninger gemmes udelukkende til brug for Danske Naturister medlemsadministration. Alle oplysninger bliver behandlet strengt fortroligt og vil aldrig blive videregivet til tredjepart. Du kan se og rette oplysningerne via selvbetjeningssiden på www.naturister.dk

Leveringsbetingelser af fysiske varer:
Leveringstiden er normalt 2-3 uger fra du har sendt din bestilling til du får den med posten. Beløbet trækkes først på din konto, når vi sender varen til dig.
Indbetaler du beløbet via netbank overførsel, sendes vi først varen, når vi har registreret din indbetaling på vores konto.
Evt. ekstra leveringsomkostninger betales af køberen og fremgår af ordrebestillingen.

Fortrydelsesret:
Fysiske varer: 14 dage, hvis ikke andet er angivet i forbindelse med varebeskrivelsen.
Arrangementer o.l.: Læs betingelserne ved beskrivelsen af det enkelte arrangement.

Returnering og ombytning:
Fortryder du mod forventning et køb af fysiske varer, kan du indenfor 14 dage efter modtagelsen returnere varen til os. Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering. Ved fortrydelse skal en vare ved returnering være ubrugt og i original emballage. Vi beder dig om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen samt en anden form for fejlbeskrivelse.